جمعه 28 اردیبهشت 1403
توضيحات بنر تبليغاتي



نویسنده : دانیال |

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده طاقچه بالا

طاقچه بالا محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام طاقچه بالا

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین طاقچه بالا با صدای محسن ابراهیم زاده به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Mohsen Ebrahimzadeh Taghche Bala/ And lyrics

دانلود اهنگ طاقچه بالا محسن ابراهیم زاده
نام خواننده: محسن ابراهیم زاده
نام آهنگ: طاقچه بالا

متن آهنگ طاقچه بالا محسن ابراهیم زاده

من به قربون اون چشمای خمار و ناز عسلیتو!♫!
اون همه نازو ابروهای های کمند و حال عصبیتو!♫!
جمع جمعه تو چی داری که میری تو دل همه!♫!
دقیقه به دقیقه هی به قربونش برم بازم کمه!♫!
از انرژی تو دلم رد داده والا هی تو طاقچه میذاری بالا!♫!
امشب توی دلبری کردن اون چشات دست داره والا!♫!
از انرژی تو دلم رد داده والا هی تو طاقچه میذاری بالا!♫!
امشب توی دلبری کردن اون چشات دست داره والا!♫!

دانلود اهنگ طاقچه بالا محسن ابراهیم زاده - رسانه موزیکدل

من امشب به تماشای رخ یار بشینم تا از لعل رخ یار یه گل ناب بچینم!♫!
من به قربون اون چشمای خمار و ناز عسلیتو!♫!
اون همه نازو ابروهای های کمند و حال عصبیتو!♫!
جمع جمعه تو چی داری که میری تو دل همه!♫!
دقیقه به دقیقه هی به قربونش برم بازم کمه!♫!
از انرژی تو دلم رد داده والا هی تو طاقچه میذاری بالا!♫!
امشب توی دلبری کردن اون چشات دست داره والا!♫!
از انرژی تو دلم رد داده والا هی تو طاقچه میذاری بالا!♫!
امشب توی دلبری کردن اون چشات دست داره والا!♫!

طاقچه بالا

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

تاریخ : یکشنبه 03 مرداد 1400 | نظرات (0) بازدید : 24


کد امنیتی رفرش


دانلود آهنگ جدید
firefox
opera
google chrome
safari