جمعه 28 اردیبهشت 1403
توضيحات بنر تبليغاتي



نویسنده : دانیال |

متن آهنگ دلم پیشته مهدی جهانی

سلام اِی غـــــــــریبه حالـــــت رو به راهه

میدونی تو چِشـــــــــمات پر از نور ماهه

دارم خــــــــاطراتو میدم دـســــــت بــــــــارون

چه ـعـــــــطر عــــــــجیبی پیچـــــــــیده تو ایــــــــوـون

از این راه دورم دلــــــم پیشــــــــته

سنگ صــــــــبورم دلم پیشته

با ایــــــنکه 🎤جلو چشم این آدما🎶 شکـــــــــسته 🎤غرورم دلــــــــم پیشته

از این راه دورم🎤 دلم پیشــــــــته سنگ🎤 صبورم دلم پیـــــــــشته

با اینــــــکه جلو چشــــــــم این آدما 🎤شکــــــــــسته غرورم دلم🎶 پیــــــشتهMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ مهدی جهانی دلم پیشته کامل + متن MP3 - موزیکدل

بِکِــــــــش♩♪ روتو امــــــــشب هوا سَرد🎵ه آخه

یکی توی♩♪ خوابــــــــش موهـــــاتو 🎵میبافه

خدارو چه دیـــــــــدی ♩♪شاید جــــــــاده 🎵باشه

میـــــــــای سمت خونــــــــه حالم♩♪ رو 🎵به راه شه

هنوزم همونی همونـــــــــــقدر♩♪ قشنگ

هنوزم همـــــــوـنقدر 🎵دلم میشه♩♪ تنگ

واســــــــت🎵 گل خریدم شاید♩♪ اومدی

مثـــــــل🎵 اون قدیمـــــــــا که ♩♪زنگ میزدی

از این راه دورم دلــــــم پیشــــــــته

سنگ صــــــــبورم دلم پیشته

با ایــــــنکه 🎤جلو چشم این آدما🎶 شکـــــــــسته 🎤غرورم دلــــــــم پیشته

از این راه دورم🎤 دلم پیشــــــــته سنگ🎤 صبورم دلم پیـــــــــشته

با اینــــــکه جلو چشــــــــم این آدما 🎤شکــــــــــسته غرورم دلم🎶 پیــــــشته

دانلود آهنگ دلم پیشته مهدی جهانی + پخش آنلاین

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

تاریخ : یکشنبه 16 بهمن 1401 | نظرات (0) بازدید : 32


کد امنیتی رفرش


دانلود آهنگ جدید
firefox
opera
google chrome
safari