سه شنبه 01 خرداد 1403
توضيحات بنر تبليغاتي



نویسنده : دانیال |

دانلود آهنگ بی قرارم از مهدی آذر و میثم ابراهیمی

می توانید آهنگ «بی قرارم» را با صدای مهدی آذر و میثم ابراهیمی از پاپ ملودی دانلود کنید.

در این ساعت آهنگ «بی قرارم» از مهدی آذر و میثم ابراهیمی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید با دو کیفیت 128 و 320 از پاپ ملودی دریافت کنید، همچنین قابلیت پخش آنلاین هم برای این آهنگ مهیا شده. امیدوارم که از شنیدن آهنگ بی قرارم لذت ببرید. از همراهی شما با پاپ ملودی بسیار خوشحالیم

دانلود آهنگ مهدی آذر و میثم ابراهیمی بی قرارم

نام خواننده: مهدی آذر و میثم ابراهیمی
نام آهنگ: بی قرارم
 

عاشق شدم رفت کردی بیقرارم

 

از  تو یه دلتنگی فقط مونده برا من

 

آخه کی می‌خواد بیاد جاتو بگیره

 

دنیا میخواد هر جا من و با تو ببینه

 

ببین بی تو دلم یخ  کرد

 

همه حرفاتو از بر کرد

 

بیا حالِ دلم خوبه

 

بیا دوباره باز برگرد

 

شدم پریشون تو کجایی برگرد

 

حیرونه کوچه ها شدم دوباره تب کرد

 

قلب مریضم این روزا هواتو کرده

 

بی معرفت ت ونیستی این خونه چه سرده

دانلود با کیفیت 128دانلود با کیفیت 320

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

تاریخ : سه شنبه 05 مرداد 1400 | نظرات (0) بازدید : 37


کد امنیتی رفرش


دانلود آهنگ جدید
firefox
opera
google chrome
safari