جمعه 28 اردیبهشت 1403
توضيحات بنر تبليغاتي



نویسنده : دانیال |

دانلود آهنگ عاشق که باشی از رضا ملک زاده

می توانید آهنگ «عاشق که باشی» را با صدای رضا ملک زاده از پاپ ملودی دانلود کنید.

در این ساعت آهنگ «عاشق که باشی» از رضا ملک زاده را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید با دو کیفیت 128 و 320 از پاپ ملودی دریافت کنید، همچنین قابلیت پخش آنلاین هم برای این آهنگ مهیا شده. امیدوارم که از شنیدن آهنگ عاشق که باشی لذت ببرید. از همراهی شما با پاپ ملودی بسیار خوشحالیم

دانلود آهنگ رضا ملک زاده عاشق که باشی

نام خواننده: رضا ملک زاده
نام آهنگ: عاشق که باشی
عاشق که باشی یار میخواهی فقط

آشفته ای دیدار میخواهی فقط

عقل از سرم بردی جنونم را ببین

تو عاشقی بیمار میخواهی فقط

هی با خیالت فکر فردا میکنی

چشمانت را غرق دریا میکنی

عاشق که باشی برای دیدنش

یک شهر را یک باره شیدا میکنی

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند

این جای خالی تنم را چه بد لرزاند

افسوس بی تو در وجود من آشوب است

چشمان من از فراقت دگر کور است

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند

این جای خالی تنم را چه بد لرزاند

افسوس بی تو در وجود من آشوب است

چشمان من از فراقت دگر کور است

بمیرد تو عشقت در این جان من

منی که بدون تو دیوانه ام

چه دردیست نگاهت در این خانه ماند

که بی تو شدم من یه بی خانمان

این بی قراری یادگاری از عشقت ماند

این جای خالی تنم را چه بد لرزاند

افسوس بی تو در وجود من آشوب است

چشمان من از فراقت دگر کور است
 
دانلود با کیفیت 128دانلود با کیفیت 320

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

تاریخ : سه شنبه 05 مرداد 1400 | نظرات (0) بازدید : 40


کد امنیتی رفرش


دانلود آهنگ جدید
firefox
opera
google chrome
safari